Układ dolotowy Dinan BMW M2/M3/M4 G8x 2021+
Równocześnie funkcjonalny, dźwięczny i piękny, dolot nie tylko wygląda i brzmi jak coś wyjątkowego, ale również spełnia swoją rolę. Z 12% wzrostem przepływu powietrza do silnika bez negatywnych skutków dla temperatury lub ciśnienia na wlocie, system Dinan G8x spełnia oczekiwania na wszystkich frontach. Pobieranie większej ilości nieograniczonego powietrza do spalania przekłada się na bardziej wydajne turbosprężarki (mniej pracy w celu uzyskania tej samej mocy) z możliwością większego potencjału mocy w modyfikowanych konstrukcjach. Połączenie dwóch torów w jeden powiększony i charakterystyczny wspólny przepływ umożliwia osiągnięcie o 50% większego wolumenu w tym ciasnym miejscu, a także upraszcza instalację i poprawia ogólny wygląd. Centralna komora ustępuje miejsca powiększonym skrzynkom powietrznym, które mieszczą o 11% większe bawełniane filtry powietrza, zapewniając doskonałą filtrację przy jednoczesnym maksymalnym przepływie. Filtry zasilane są otworami wlotowymi fabrycznej kraty, a także dodatkowymi wycięciami na górze każdej pokrywy skrzynki powietrznej. Półotwarty design był dokładnie analizowany, aby zapewnić, że te dodatkowe wloty nie mają negatywnego wpływu na temperatury ani przepływ. Bez względu na to, czy podczas gwałtownego przyspieszania, hamowania czy tylko podczas "gazowania" dźwięki są pewne, agresywne i robią wrażenie.
Poza poprawami w przepływie i dźwięku, wygląd dolotu powietrza Dinan G8x M2/M3/M4 jest niezrównany. Nie trzeba nic więcej niż rzucić okiem, aby wiedzieć, że dbałość została poświęcona systemowi, aby naturalnie wtopić się w fabryczny przedział silnika, jednocześnie wystarczająco go wzbogacając, aby osiągnąć wyższy poziom. Wykorzystując ostre kąty, które są obecne w całym systemie, ostrożnie przekształcają te cechy na prawdziwy wygląd, łącząc je z włóknem węglowym w strukturze 2x2.