Układ dolotowy Dinan BMW 540I/740I/840I / X5/X6/X7 40I 2016+ (G-Series)
Podczas gdy dźwięk jest niewątpliwie ważny dla dużej grupy konsumentów, poprawa wydajności jest równie istotna dla innych. Wspólne dla wszystkich projektów dolotów Dinana są poprawy względem fabrycznego projektu przez zwiększenie przepływu za pomocą większej skrzyni powietrza i elementu filtrującego. Te standardowe dostosowania poprawiają reakcję przepustnicy (i przyspieszenie) i zmniejszają obciążenie turbosprężarki dla maksymalnej wydajności. Podczas gdy powiększenie skrzyni i filtra oraz ich przebudowa są głównymi czynnikami w produkcji bardziej wydajnego dolotu, nie są to jedyne zmienne w tworzeniu bardziej efektywnego projektu. Zbiornikowa osłona, która ograniczała przyjemność dźwiękową, również powodowała bardziej burzliwy przepływ powietrza, wprowadzając alternatywne zahamowane ścieżki. Rura dolotowa z włókna węglowego Dinana eliminuje te zakłócenia przepływu, tworząc gładką, bezpośrednią ścieżkę przepływu dla maksymalnej potencjalnej wydajności i ogólnie 20% większego przepływu w porównaniu ze standardowym. Z tymi poprawami przepływu i wydajności przychodzi również większa moc, szczególnie na starcie, osiągając maksymalne zyski +7 KM i +12 Nm przy 2500 obr./min na zupełnie fabrycznym pojeździe.