CSF BMW M3 / M4 F8x Chłodnica skrzyni biegów
Chłodnica skrzyni biegów / przekładni DCT marki CSF dedykowana do BMW M3 / M4 G8x.
Chociaż chłodnica skrzyni biegów OEM jest odpowiednia dla F8X w stanie fabrycznym, zaczyna być nieco niewystarczająca w pojazdach zmodyfikowanych/dostrojonych. W szczególności te, które są intensywnie użytkowane na torze/zawodach. Temperatura oleju przekładniowego ma duży wpływ na skuteczność zmiany biegów w automatycznej skrzyni biegów. Jeśli płyn osiągnie optymalną temperaturę, zaczniesz zauważać pewne opóźnienia w zmianie biegów. Powolna zmiana biegów może być dość frustrująca, ale prawdziwym problemem są uszkodzenia, jakie można wyrządzić skrzyni biegów, gdy temperatura stanie się zbyt wysoka.
Wykonane w technologii skraplacza AC firmy CSF przy użyciu 1-rzędowej wielokanałowej mikroprobówki o bardzo wysokim ciśnieniu 26 mm. Dwuprzebiegowy rdzeń o wysokiej wydajności z 10 rurami chłodzącymi w porównaniu do jednoprzebiegowego OEM z rurą powrotną i 6 rurkami. Konstrukcja z wieloma żaluzjami o dużej gęstości. Montaż “Drop-in fit”, czyli instalacja bez żadnych dodatkowych modyfikacji. Układ wykorzystuje wszystkie komponenty OEM, w tym połączenia przewodów olejowych, wsporniki montażowe i osłonę/kanały.